Sunday, January 23, 2011

Macam Budak Kecik..

Ya.. Saya akui saya memang kuat merajuk.. Macam budak kecik kan?? Tapi itu kelemahan saya.. 
Saya minta maaf.. Saya merajuk bukan kerana itu adalah hobi saya.. Baiklah.. Selepas ini, saya akan kawal tahap kemerajukan saya.. Kalau boleh, langsung tak nak merajuk..

Merajuk macam budak kecik lah cik ekin nie..

# Hari ini sahaja, sudah dua orang menyatakan bahawa saya kuat merajuk.. Amat saya kesali..
Saya minta maaf.. Saya nak tanam azam.. Tak nak merajuk!!

* Tentu sahaja bosan jika mendapat kawan kekasih yang kuat merajuk.. Saya faham perasaan anda semua.. Saya tahu saya tidak sebaik "dia"..

5 comments:

  1. jangan la marah aku syikin lau aku salah seorang daripadanya.huhu
    kadang-kadang merajuk itu suatu yang positif gak, menyedarkan orang yang buat kesilapan dan menunjukkan jalan yang lurus pada orang yang sesat..fikir-fikirkan ye..huhu

    ReplyDelete
  2. Aik?? Mcm ne ko blh skodeng blog aku yg kiut miut nie?? Hahaha

    ReplyDelete
  3. cik ekien..lau cik aida ader wt slh..maap yer.
    tp majuk 2 biaser la..
    teruskan kemerajukan anda...
    gurau jer
    cik ekien..cenyyummmmmm

    ReplyDelete
  4. Yup.. Cik aida byk salah..
    Belanja mkn.. T Bmi naik.. Hehe

    ReplyDelete
  5. wekkkkk...okay
    kte bg kasi obes yer?
    huhuhuh

    ReplyDelete