Friday, January 14, 2011

Kekhilafan Saya..

Rasanya smlm ada 3 kekhilafan yg sy lakukan.. Mungkin lebih dr itu.. Sy sedar sy bukan manusia sempurna..

 1. Terlupa kwn sendiri.. Atikah..
     # Dlm sibuk2 sy mencari siapa rakan sekelas sy bg mata pelajaran Sosilinguistik, utk memberitahu mengenai pembatalan kelas & akan digantikan dgn kehadiran di Kafe Khar pd pukul 10 pagi... Sy terlupa utk memberitahu perkara t'sebut kpd kwn baik sy, sendiri.. Mungkin dia berkecik hati marah dgn sy.. Bukan mungkin, tp pasti.. " Aku mtk maaf tikah.. Aku boleh terlupa nk msg ko, pdhl aku tdo dlm kol 2 utk pikir sape lg dak kelas kita"..

2. Menerima hadiah kata-kata kesat drpd kwn lama...
 # Sy tidak pasti siapa yg salah dlm situasi ini.. Sy rase sy hanya mahu mengambil hak yg dia ambil selama ini.. Tapi sy pula yg dislhkn, diberi hadiah yg cukup "bernilai".. Tdk mengapa, buatlah apa shj.. Katalah walau apa pun.. Mungkin kekhilafan sy sndri..

3. Sy tidak sengaja menganggu dia..
# Sy terlupa dia semakin sibuk.. Tapi sy degil.. Sy suka menganggu dia.. "Sy minta maaf ya awk.. Sy janji, sy tak akan ganggu awk lagi.."

**Perkara di atas membuatkan air mata sy menitik utk kali kedua... Owh bukan kedua, tp ketiga.. Saya Minta Maaf Semua.. Saya Banyak Kekhilafan..

No comments:

Post a Comment