Monday, February 14, 2011

Cinta Lama Boleh Berputik Kembali??

Cinta lama saya akan berputik kembali??

Semestinya tidak.. Cinta untuk dia sudah tidak ada..

Dia sudah ada kehidupan sendiri.. Dan saya pasti dia lebih bahagia dengan pilihannya..
* Terjumpa barang pemberian dia.. Nak simpan, tak patut.. Nak buang, lagi tak patut.. Apa harus dilakukan??

Tetapi..

Mungkin cinta baru saya masih sayangkan cinta lamanya kan??
* Tak faham?? Alah.. Bekas awek @ secret admire.. Hahaha



Tidak mustahil cinta lama mereka berputik kembali kan? 

# Mungkin kerana kesihatan yang tidak menentu, perasaan saya turut berubah..
SAYA TIDAK MENYAMBUT "VALENTINE DAY"

* Harap maaf.. Saya telah merepek..


Ya Allah.. Engkau sembuhkanlah penyakitku... Amin..

2 comments:

  1. EKIEN....sabar erk
    insya Allah nanti sembuh jgak..
    kami semue akn doakan
    chaiyok3 ekien...

    ReplyDelete
  2. tiap ssuatu pnyakit yg Allah jd kan tu ada ubt nye..insyaAllah..=)

    ReplyDelete