Saturday, February 26, 2011

Satu keperluan..

Kadangkala cemburu itu perlu bukan??

Sebagai penanda aras kasih sayang kita kan..
Hehe.. Belajar mana ntah ekien nie..

Tapi kadangkala cemburu itu membawa bencana..
Jadi.. Kawal-kawallah api cemburu anda

Saya akui, saya agak cemburu..
Tapi tak lah kuat sangat.. Sedang-sedang sahaja.

Saya amat-amat memerlukan emak saat ini..

# Siapa saya sehingga setiap masalah diceritakan kepada orang lain
Tidak berfungsikah saya??

# Siapa saya sehingga kepercayaan anda hilang dengan sekelip mata
Terlalu jahatkah saya di mata anda??

--> Ya.. Saya tahu anda kenal dia dahulu sebelum mengenali saya.. Tetapi adakah masalah anda hanya perlu diceritakan kepada dia.. Bukan kepada saya?? Sekarang, saya hanya perlu memahami anda.. Saya tolak tafsiran negatif itu.. 

MAAF!!! TERLALU EMOSI.. Hehehehe

2 comments: