Friday, February 11, 2011

Nama Sekolah..

Saya diberi tugasan baru..
Bukan assigment ya..

Menyenaraikan nama sekolah yang bakal menempatkan kami untuk menjalani latihan mengajar selama 4 bulan..
Tugasan yang dilaksanakan dengan rela hati.. Hehe

Banyak betul nama sekolah yang kami jumpa
Berdasarkan daerah yang ditetapkan

Dalam enak-enak mencari, ada beberapa sekolah yang namanya pertama kali saya dengar..

Unik di pendengaran saya..

Antaranya :

1) SMK KAMPONG BARU SI RUSA, Port Dickson
Unik kan??

Jumpa papan tanda sekolah rendah je.. Boleh lah kan??

2) SMK CHUNG CHING, Raub
Sebut betul-betul

3) SMA AL-ULUM ADDINIAH, Raub
Agak sukar menyebutnya..


# Nasib baik saya hanya mencari untuk beberapa negeri, kalau satu Malaysia, mungkin banyak lagi nama sekolah yang unik akan saya jumpa.. Sekian..

No comments:

Post a Comment