Sunday, February 20, 2011

Cepatlah masa berlalu..

Dua tiga hari ini beliau terlalu sibuk..
* Encik Shaffie

Nak mesej..
* Hantar 10, 1 sahaja dibalas..

Telefon?
* Jauh sekali.. Kalau dapat pun, seminit dua..

Bukan saya tidak bersyukur.. Kadang-kadang mula tidak memahami beliau..
* Ishk!! Saya dah janji dulu akan memahami beliau..

Saya akan lebih memahami beliau.. Itu janji saya..
* Teringat dulu pesan abang beliau, kena memahami tugas tentera seperti mereka.. Tidak selalu mempunyai masa..


# Dapat bercakap sebentar tadi. Beliau memohon maaf atas kesibukan beliau.. Saya salah dengar ke, suara beliau seakan-akan menahan dirinya daripada menangis.. Awak dah janji sebulan dua sahaja, awak akan sibuk.. Selepas itu, akan kembali normal.. Kalau tak normal juga, saya cari orang lain.. kikiki...Saya maafkan awak.. Awak bukan sengaja mencari kesibukan, kesibukan yang mengejar awak kan..

No comments:

Post a Comment