Tuesday, April 26, 2011

Hari-hari terakhir di KHAR..

Sejak akhir-akhir ni rasa agak sedih sedikit..
Tak tahu sebab utama..
Mungkin sebab saya akan meninggalkan Tanjong Malim selama 4 bulan.. *Nak cari kat mana nasi kerabu???
Mungkin juga kerana semakin jauh dengan pak cik. * Entah bila jumpa lagi??
Atau mungkin kerana akan berpisah dengan sahabat-sahabat terbaik selama 4 bulan.. 
* Dayah, Tikah, Eni & Aida... Agak lama.
Tetapi..
Saya rasa sebab utama adalah kerana esok merupakan hari terakhir saya akan 
duduk, tinggal dan menetap di kolej, KHAR yang selama ini saya sayang..
Ya, saya akui. Saya amat senang dan sayang akan kolej ini.
*Mestilah, KHAR banyak buat karnival sampai habis duit saya..
Selama 6 sem diterima sebagai warganya, akhirnya semester akhir disingkirkan..
* Macam AF lak.. Takpelah, tiada rezeki & jodoh lagi..



# Sem depan kena pandai-pandai berjimat :
 - mandi sekali sehari.
- buka laptop, sejam sehari.
- Lampu dan kipas buka satu je.. Kikikiki

2 comments:

  1. Erk?? Mcm mane ko terjumpa blog aku ni?? Kikiki
    Dok sederet dgn Sahara Inn

    ReplyDelete