Sunday, March 27, 2011

Terlerai Kerinduan...

Walaupun hanya 2 hari berada di rumah.. Namun, amat berbaloi..
Kerinduan terhadap bonda dan ayahnda terlerai juga..
Tetapi sedikit terkilan, bila buah-buah hati tidak dapat saya temui..
Niat kedua saya, ingin menemui mereka, namun tidak kesampaian..
Tidak mengapa, jika panjang umur.. Saya akan jumpa mereka..
Terima kasih tak terhingga kepada si dia kerana sudi menjadi pemandu tidak berbayar kepada saya..
Lain kali boleh jadi lagi ya.. Hehehe

Lega juga bila melepaskan persoalan yang selama ini bersarang di hati..
Agak takut untuk bertanya kepada bonda.. Namun, perlu dilepaskan juga..
Alhamdulillah.. Bonda memberikan jawapan dengan senyuman terpapar di wajahnya..
Sekarang, terlepas sedikit beban yang ditanggung..
Terima kasih mak, kerana memberi jawapan yang dinanti selama ini..
Soalan yang selama ini takut dilontarkan oleh saya mahupun dia..
Kini, telah peroleh jawapan.. Syukur..

--> Sebelum terlupa, sebelum pulang 2 orang buah hati sempat pulang menemui saya.. Cukuplah, walaupun hanya 30 minit menemui mereka.. Namun, amat berbaloi.. Perasaan terkilan sedikit terubat.. Cik kin sayang kamu semua...

Si Kecil Azim..

Si Besar Aiman..



2 comments:

  1. DAN SAya rasa saya tahu apa soalan awak pada mak awak...tahniah awak...hehehhe

    ReplyDelete