Thursday, March 10, 2011

Buat Keluarga Yang Jauh Di mata.. Hihihi

Pejam celik, pejam celik dah sebulan tak balik kampung..
* Ceh!! Belum setahun...

Saya benar-benar merindui keluarga Encik Tukimin & Puan Punirah nun jauh di selatan tanah air..

Minggu depan cuti sekolah..
Oleh itu, mak nak buat Yassin Lelaki..
Yang pasti di sini, saya seorang je yang tak ada semasa kenduri itu berlangsung..

Mestilah yang lain ada.. Mereka duduk sekitar Johor je..
Saya?? Saya merantau jauh.. Tercampak kat Perak ni..
Wajarlah kalau saya tidak mampu untuk membantu kan??

Seronok bila kenduri.. Abang-abang, akak, akak-akak ipar & anak-anak buah saya pasti pulang..
* Eleh.. Mereka bukan tolong.. Makan je taw.. Hihihi.. 
Habislah kalau ada yang membaca.. 

Yang paling seronok, masa makan..
Nasi ambeng.. Wajiblah!! 
Kami keluarga jawa
HIDUP JAWA!!!

JENG3!!! Nasi ambeng...


'
'
'
'
'
'
'

Tapi ayam potong kecil-kecil.. Kalau besar, muflis..
# P/s kepada keluarga : Bila makan nasi ambeng, jangan lupa anakanda dan adinda di perantauan...

No comments:

Post a Comment