Sunday, March 20, 2011

Menangis Lagi..

Haish!!! Saya ni gembeng taw..
Sikit-sikit nangis.. Sikit-sikit nak nangis..

Eh!! Tapi saya nangis pun ada sebab..
Rindu dekat buah hati saya.
Rindu dekat keluarga saya..

Bertambah2 sedih & nak nangis bila buah hati telepon..
Sepuluh kali tanya soalan yang sama 
" Cik kin kat mana??"
"Kenapa cik kin tak balik??"
Sepuluh kali tanya ok.. Nampak sangat dia mengharap kehadiran saya..

--> Bayangkan, si kecil yang berumur 3 tahun menanyakan soalan yang sama kepada saya..
Mula-mula bergenang sahaja air mata saya, akhirnya menitik juga..

Nor Adila

Selalunya bila dia balik, mesti saya ada untuk menjadi bibik beliau..
Tetapi kali ini, dia balik, saya takda kat rumah..
Mesti dia rasa pelik kan..

Qistina & Azim

Gambar di atas baru diterima daripada kakak ipar saya.. Rindunya dekat mereka..
Mesti mereka sudah bertambah2  sihat dan besar..
Tak sabar nak lihat mereka.. Tentu mereka tak kenal cik kin lagi kan??
--> Nur Farisya Qistina Madzar
--> Muhammad Izzat Azim Mosri




No comments:

Post a Comment