Thursday, March 31, 2011

Jangan Telefon Saya..

Walaupun baru sahaja pulang ke rumah minggu lepas, namun saya rasa bagaikan bermimpi..
Yelah, sampai rumah pukul 2 pagi jumaat tu.. Balik semula ke Tanjong Malim  hari ahad pagi..
Tak puas nak berkongsi rasa rindu dengan emak, abah dan keluarga..
Minggu ini, dua sahabat baik akan pulang ke kampung.. Rasanya mahu sahaja bersama-sama mereka pulang ke Johor. Lagi-lagi bila keluarga akan mengadakan Aqiqah untuk Adila.. (Kambing..)
Haisshh!! Mereka berkumpul lagi.. Buat kali kedua tanpa kehadiran saya.. :-(

Kalau beritahu emak bahawa saya hendak pulang lagi pada minggu ini, apa reaksi emak ya??
Tentunya mak akan marah. Tidak sampai seminggu, sudah pulang lagi..
Almaklumlah, pengajian sudah hampir sampai ke penghujungnya, jadi perlu menyimpan duit sedikit.. Kikiki

Oleh yang demikian, saya amat-amat berharap agar keluarga tidak menghubungi saya ketika
majlis itu berlangsung..Kerana apa??
Kerana perkara pertama, saya pasti mengalirkan air mata apabila terdengar keriuhan suara mereka dihujung talian.. Saya rindu mereka..
Perkara kedua, saya tidak boleh mendengar suara buah hati yang menanyakan kedudukan saya sekarang.. Kenapa tidak ada bersama-sama mereka.. Ya.. Saya memang gembeng.. 

--> Jadi, buat keluarga di Johor, tolonglah jangan hubungi saya ketika majlis berlangsung.. Lupakan saya buat seketika.. Saya harus kuat di hadapan rakan-rakan.. Hihihi

* Tanpa saya sedar, saya telah mengguris perasaan orang lain.. Ya Allah.. Kekalkan hubungan yang telah kami bina ini.. Hubungan yang Kau redhai sampai bila-bila.. 




No comments:

Post a Comment