Sunday, July 24, 2011

Menjaga hati atau menipu??

Menipu untuk menjaga hati??
Kita selalu buat kan??
Tetapi bagi orang yang ditipu, perit sekali rasa hati.
Secara jujurnya saya amat-amat menyesal dengan sifat cemburu saya..
Kerana cemburu saya, dia hilang sahabat baik.
Kerana sifat cemburu saya, dia hilang wanita yang disukainya.
Tapi, menyesal kemudian tak ada gunanya kan??

Adakah wanita itu mem"block" saya dan dia??
Kemungkinan besar.
Kesian dia, sehingga merayu supaya jangan melakukan sedemikian rupa.
Kalaulah saya tidak di"block", saya akan merayu kepada wanita tersebut.
Saya minta maaf, sahabat lebih penting daripada seorang kekasih.
Sahabatlah penawar dikala duka, tapi kekasih tak mungkin begitu.
Sahabat juga tempat meluahkan masalah yang terbaik, bukannya seorang kekasih..

Wahai wanita itu, saya harap awak dengar luahan saya. Tapi tak mungkin kan.. Hihi
Saya nak sangat awak berkawan semula dengan dia. 
Tolonglah saya.
Saya akan menyesal seumur hidup saya jika awak tidak menerima dia semula.
Kasihan dia, tiada tempat untuk meluahkan masalah..

Saya seorang wanita, dan saya tahu perasaan seorang wanita.

No comments:

Post a Comment