Tuesday, September 13, 2011

Terikat sudah..

Terima Kasih Nurin.. Cantik gambarnya..
Alhamdulillah.. 
Tanggal 10 September 2011 dengan rasminya saya menjadi tunangan kepada
Encik Mohd Shaffie Bin Mohd Som.
Kalau ditanya apa perasaan?? Tentu sekali perasaan gembira menyelubungi diri.

Amat berterima kasih kepada ahli keluarga yang sangat memahami.
Jutaan terima kasih kerana mereka menyokong hasrat saya untuk bertunang.
Terima kasih juga kerana membantu dari segi kewangan & tenaga sepanjang majlis.
*Maklumlah, saya tidak berwang..
# Tanpa kehadiran dan sokongan keluarga, tentu majlis tidak berjalan dengan lancar..


Sikin & Shaffie
Terima kasih juga kepada Encik Mohd Shaffie kerana memilih saya..

Sejuknya tangan saya.. Hihi
Agak gedik.. Kikiki

## Orang kata bila dah bertunang, darah manis.. Nak rasalah.. Kikikiki




No comments:

Post a Comment